Måndag 30:e maj

Hej fina ni 

Skoldagen idag har gått väldigt fort och nu är det endast två skoldagar kvar för denna vecka då vi är lediga torsdag och fredag, samt på måndag nästa vecka så det blir alltså en lång helg vilket kommer väldigt passande då jag verkligen behöver det! Det känns som jag inte fått sovit mycket på väldigt länge.

Idag har jag en del måsten jag måste ta itu med, bl a måste jag skriva klart en inlämningsuppgift och skicka in, städa, diska och gå ner på stan och handla lite inför morgondagen då vi ska ut med klassen till lugnesjön och ha det mysigt.

Nu är det inte långt kvar hörni! Två dagar kvar av denna vecka varav en av dagarna ska vi bara vara ute, nästa vecka har vi bara två skoldagar (varav en ska vi åka ut till vår lärares stuga i skärgården och äta och ha det mysigt tillsammans) sedan börjar det vi länge längtat efter, studentveckan!

Ha det så bra, puss! 

Jo förresten, jag fick mail om att min balklänning bör komma hem till mig imorgon eftermiddag. Jag är SÅ nervös!
Håll tummar och tår på att den är som jag hoppats på!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0