Lördag 28:e maj

Maj månad börjar gå mot till slut... ofattbart.

Idag har jag stått och sålt jordgubbar igen och jag kom hem efter 16,00 tiden någongång och slog mig då ned i soffan i ett par timmar och vilade lite.
Nu ligger jag och min älskling i soffan proppmätta efter att ha ätit fläskfile m. potatisklyftor och squasch. Men lite godis och pringles ska vi nog kunna få i oss. ;)
Tycker inte ni också att det är konstigt? Att hur mätt man än är får man ändå i sig sötsaker som godis och efterrätter. Det är typ som att man har två olika magsäckar. En för mat och en annan för sötsaker. 

Imorgon står morsdag och konfirmation på schemat så det blir en ganska tidig kväll för mig så jag orkar med morgondagen. :)
Ha det bäst! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0