Tisdag 7 juni

Hej!

Ännu en fullspäckad dag. Dagen började med studentfotografering, alla var så fina! :) Sedan städade vi ur skåpen och klassrummet och lämnade tillbaka skoldatorerna vi haft under året. Fina Josefin gav oss alla i klassen ett varsit vinglas där hon skrivit våra namn och BF3, så snällt och gulligt! 
Sedan skyndade jag mig hem och slängde i mig nudlar på 10 minuter innan jag for och jobbade fram till 19.30. När jag kom hem gick jag till mormor och morfar och hämtade min balklänning mormor sytt in lite, så nu sitter den helt perfekt! Jag är jättenöjd och glad att den blev så bra. Tack bästa mormor. 

Nu ligger jag i soffan utslagen efter att ha ätit middag, ensam. Det blev fläskfilégryta med ölkorv i och färsk pasta. :) Jättegott, men tråkigt att äta själv. Robin är med grabbarna och tittar på fotboll, så han kommer hem när det är slut. :)

Imorgon ska vår klass och lärare åka ut till hennes stuga i skärgården och äta mat och ha det mysigt! :) Det gäller att ta vara på den korta tiden vi har kvar tillsammans... 

Love you guys! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0