Måndag 20:e juni

Hej på er!

Jag hoppas ni mår bra! :) Själv kan jag inte påstå att jag mår särkilt bra. Jag har åkt på en rejäl förkylning och hosta. Tack och lov har febern och huvudvärken försvunnit i alla fall. :)

Jag har haft underbara dagar i London med min familj och familjen Nordahls. Mycket shopping, sevärdigheter och god mat. :) Eftersom jag inte känner mig pigg så får ni vänta med att få se bilder och veta vad vi gjorde där och vad som har inhandlats. :)
Ni ska även få se bilder från balen och studenten någon dag sen, då jag känner mig bättre. :)

Jag har knappt sett min älskling sedan före jag drog till London. Jag kom hem 4.30 imorse och då ville jag inte väcka honom, sedan drog han och jobbade imorse. Så ikväll när han kommer hem ska vi mysa jättemycket! 

Nu ska jag slänga in potatisgratängen och fläskfilén i ugnen så det är klart lagomt till Robin kommer hem. :)
Ha det bra! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0