Fredag 10:e juni

Hej!

Igår hade vi en GRYM dag/kväll/natt. Jag älskar att ta studenten!
Idag har vi varit på strandvallen och kört femkamp, eller inte jag och Ida. Vi gick istället och käkade thaimat för vi var så hungriga, hehe. Sedan gick jag hem då jag kände att jag hade en del att göra inför morgondagen då det är studentbal. Åh, det ska bli så kuul! 

Nu har jag bytt om och ska strax gå ner på stan för lite ärenden och sedan gå och få naglarna fixade utav Jossans syster. :) Sedan ikväll blir det quiz på O'learys med fina vänner. Jag åker och sover hemma i Bergvik inatt då Robin ska ha grabbarna här hos oss ikväll och jag vill helst lägga mig i tid då jag ska upp tidigt imorgon och få håret och sminket fixat. :)

Ha det bäst! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0