-

Hej på er, mina fina. :)

Idag jobbade jag inte så länge utan det blev endast 4 timmar, lagomt och bra. :) Sedan gick jag hem och lade mig i soffan en stund. Robin gav förslaget om att köpa hem pizza vilket jag tyckte lät som en bra idé då jag var too tired för att ställa mig och laga mat. Så pizza blev det, och gott var det! Efteråt följde jag med mor, far och Selma till hällåsen för att titta på syrrans match vilket slutade med förlust för Bergvik. Nu har jag precis tittat på en film, Couples retreat. Ingen film jag direkt rekommenderar. Helt OK, men ingen film jag skulle titta på igen faktiskt. 

Nu ska jag snart gå och lägga mig för att ladda upp för ännu en dag bestående av jobb. 14-19 kom och köp jordgubbar!

Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0