Myskväll

Vi har precis ätit en god middag som Catharina lagat, nu väntar vi på efterrätt! ;)
Tidigare idag bowlade vi. Det gick ovanligt bra för mig, haha. Jag fick 6 st strikar och 4 spärrar. Thomas vann med 118 poäng och jag kom 2a med 115 poäng, resten hade jag ingen koll på.

Är det fint väder imorgon blir det en lång skotertur för mig, pappa, Ofelia och Sandra. Mamma och Catharina stannar hemma och läser, ja sånt som tanter gör... Och Thomas, Amanda och Benjamin åker slalom.
Sen på onsdag får jag ÄNTLIGEN träffa min älskling igen.
Han är just nu på väg hem från Karlstad, han ska vara hemma om någon timme skulle jag tro. :)

Ps. Jag vet nu vem som smittat mig - IDA BLOM. Haha, hon hade också varit på sjukhuset idag och fick veta att hon också hade en virus infektion.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0