Måndag

2 dagar kvar.

Jag vaknade upp i mamma och pappas säng imorse. Ensam. Robin hade redan åkt till jobbet så nu är det bara jag och alla djur hemma. Ena katten är galen i mig, hon ska alltid vara där jag är och gå dit jag går. Hon har saknat mig, hihi.
Dum som jag är glömde jag moppen hemma i stan. Det var tänkt att jag skulle åka moppe till Bergvik igår så att jag kunde åka moppe till jobbet så jag slipper passa busstider och så. Men när vi var halvvägs hemma säger Robin: Har inte du moppen i stan? Oooops. Den hade jag helt glömt bort, haha.
Men jag tar 12.47 bussen till lägenheten och tar moppen därifrån till jobbet. Svårare än så var det inte! ;)

Imorgon kommer mor, far och syster hem. Vilken tid vet jag inte ännu, troligen väldigt sent.
Nu har våra bästa år börjat. Så jag sitter just nu bänkad framför TVn i världens skönaste soffa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0