Seg

Nu känner jag mig skapligt trött och seg.
Har precis kollat på "ensam mamma söker" på datorn, eftersom jag missade det igår pga att jag somnade i soffan en halvtimme innan det skulle börja, suck.
Jag har även börjat plugga lite inför naturkunskaps provet om rymden som vi har på onsdag, Jag vet inte vad jag tycker om det, det är varken svårt eller lätt. Så vi får väl se hur det går!
Huvudverk har jag haft halva dagen idag också, Den vill tyvärr inte försvinna.
Jag måste också fortsätta på artikeln som egentligen skulle varit inlämnad i fredags kom jag på, men jag har ju en orsak till det också.

Imorgon väntar en ny dag, tur är det att det är tisdag och vi bara går till 11.50 :)
Så imorn blir det råpluggning hela dagen! Sedan är jag fri från läxor och prov på ett tag, och det gillas verkligen.

Nu ska jag lägga mig i soffan med ett glas treo och hoppas på att huvudverken vill försvinna.
Adjöss.


peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0